Jocuri si accesorii PS3, PS Vita, XBOX 360 PS3 PS Vita XBOX 360 Blu-ray

Jocuri si accesorii PS3 / PS Vita / Xbox 360

Muzica, filme si enciclopedii pe blu-ray

eBook/Tablete Kindle Paperwhite & Nook



Verificati STOCUL CURENT din coloana din dreapta paginii pentru PRETURI REDUSE si OFERTE SPECIALE!

Produsele sunt disponibile din stoc sau pe comanda!

vineri, 16 ianuarie 2009

Ultimele noutati - 25 septembrie 2009

Deja disponibile (din stoc sau pe comanda)

-pt PS3 

G-Force - 175 LEI 
G.I. Joe - Rise of Cobra - 175 LEI
Batman - Arkham Asylum - 190 LEI
Batman - Arkham Asylum - Collector's Edition - 340-380 LEI
Mini Ninjas - 150-160 LEI
IL-2 Sturmovik - 180-190 LEI
Dirt 2 - 185 LEI-190 LEI
Little Big Planet - Game of The Year Edition - 190 LEI
Marvel Ultimate Alliance - 175-185 LEI
Need For Speed - Shift - 170-180 LEI
Rock Band : The Beatles - 185-190 LEI
Heroes Over Europe - 185-190 LEI

-Ninja Gaiden Sigma 2 (lansare 29 sept) - US - 190 LEI
-FIFA 2010 (UK) - 175 LEI 
-Brutal Legend - 185-190 LEI
-Uncharted 2 - 190-195 LEI
Lansare 6 oct
-Operation Flashpoint : Dragon Rising US - 190 LEI
-NBA 2K10 - 185 LEI
-NBA 2010 - 180 LEI
-Afrika - US - 190 LEI
-Demon's Souls - US
Standard Edition - 190 LEI
Deluxe Edition - 250 LEI

Pentru variantele X360 - contact pentru disponibilitate & preturi !

-accesorii

Street Fighter 4 - Wireless Game Pad - PS3 - 200 LEI
Street Fighter 4 - Arcade Stick - TOURNAMENT Edition - PS3 - 850 LEI
Street Fighter 4 - Wired Game Pad - X360 - 200 LEI

HORI Real Arcade Pro 3 - 550 LEI


Stocul il gasiti sus, in coloana din dreapta !

36 de comentarii:

Anonim spunea...

pes 2009 nu aduceti?

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

Nu aducem pt Xbox360, ci doar pt PS3!

FaLLeNAnGeL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mask spunea...

Cei mai tari!Multumesc mult pentru Gears 2 :)Oameni seriosi dom'le:)

FaLLeNAnGeL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

JeNel,eu am sixaxisul de 1 an si 7 luni si imi scartatie R2,DS3 nu am incercat pt k nu am inca

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Ma bucur ca s-a rezolvat!

Anonim spunea...

Pentru PS2 nu aduceti?

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

@Anonim:Depinde de jocul dorit, unele titluri pot fi aduse.

FaLLeNAnGeL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
FaLLeNAnGeL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Te-am notat, nicio problema!

Stef spunea...

As vrea un F.E.A.R. 2. Care e diferenta dintre varianta EU si varianta US?

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

Stef: VARIANTA US - in cazul aparitiei unui add-on content , iti permite download-ul acestuia

Anonim spunea...

Scump gogule scump, dincolo era mai ieftin.Mai lasa si tu la pret, asta dak vrei sa faci ceva vanzare ;)Altii sunt cu mult inainte...

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

Te rog foloseste un apelativ adecvat si da exemple concrete despre preturi si ofertanti!

FaLLeNAnGeL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Sal, jocurile pt XBOX360 sunt PAL sau NTSC? Mai exact m-ar interesa TC's HAWX si Halo Wars. 10x

Vreausajoc.blogspot.com spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Te astept pt alte comenzi! :)

Tommy: Putem aduce si PAL si NTSC, insa daca nu se mentioneaza nimic, jocurile de XBox360 sunt PAL. HAWKS disponibil pe comanda la 185 LEI (vezi oferta), iar Halo Wars este disponibil din stoc.

FaLLeNAnGeL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Este pe stoc, ti-am trimis mail!

FaLLeNAnGeL spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Ti-am raspuns pe YM! Fara tipla adica este desigilat, insa nu a fost jucat. Nu am decat unul singur pe stoc.

Adrian spunea...

o singura intrebare: inFamous este versiunea europeana sau cea american?

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

Adrian: In sapt 25 mai vom primi US, iar EU in sapt 1 iunie.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
FaLLeNAnGeL spunea...

Salut.Ai trimis jocul Killzone 2?Maine ar trebui sa saseasca.Pe mess nu pot sa te gasesc.

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Jocul a plecat miercuri spre tine, ti-am trimis si e-mail!

FaLLeNAnGeL spunea...

Salut.Ai notat Uncharted 2 : Among Thieves pt. mine.As vrea sa ajunga cand iasa jocul,adica ~ 16 Octombrie.Pe cand as putea sa-l astept?P.S.Editia US vreau,pt. ca am patito cu LBP si Burnout,eu am versiunea EU,iar un prieten din USA avea toate DLC pt. ambele jocuri.

Mersi,si astept raspuns.

FaLLeNAnGeL spunea...

Salut.Batman AA pt. PS3 cand o sa-l aveti pe stoc? Jocul a aparut pe 28 August, dar la voi nu a fost niciodata in stoc.

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Jocul nu a fost in stoc pt ca l-am avut mereu in limita rezervarilor. Daca il doresti, poti face si tu o rezervare.

FaLLeNAnGeL spunea...

Da.As vrea sa o comand.As vrea editia US.190 de lei nu? Cam cand ar veni,daca azi l-ati trimite?

Vreausajoc.blogspot.com spunea...

JeNeI: Discutam mai usor pe Y!M :)

FaLLeNAnGeL spunea...

Salut.PS3 Bluetooth Headset cat costa? Mai aveti jocul Socom cu headset la 190 de lei?