Jocuri si accesorii PS3, PS Vita, XBOX 360 PS3 PS Vita XBOX 360 Blu-ray

Jocuri si accesorii PS3 / PS Vita / Xbox 360

Muzica, filme si enciclopedii pe blu-ray

eBook/Tablete Kindle Paperwhite & Nook



Verificati STOCUL CURENT din coloana din dreapta paginii pentru PRETURI REDUSE si OFERTE SPECIALE!

Produsele sunt disponibile din stoc sau pe comanda!

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Assassin's Creed 3, Need for Speed: Most Wanted - PS3 / XBOX360

PS3 / XBOX 360 (din 31 octombrie)
Assassin's Creed 3 - 180 LEI

PS3 / XBOX 360 (din 1 noiembrie)
Need for Speed: Most Wanted - 180 LEI

(A Criterion Game)


















Recomandam rezervarile/precomenzile din timp! 
Produsele sunt disponibile din stoc/pe comanda!
Stocul il gasiti in coloana din dreapta, la sectiunea
STOCUL CURENT!

2 comentarii:

Manila spunea...

Need for Speed! Se stie! Tot timpul mi-a placut NFS. Am terminat toate variantele. Pana acum cateva luni ma jucam pe calculator, dar am reusit sa imi iau PS si nu se compara. Abia acum ii inteleg pe americani de ce sunt asa innebuniti dupa el.

egame spunea...

Nu eram fan Ps3, dar am incercat de curand si ce crezi a doua zi am plecat la magazin :)